Logowanie

 

Wydział Mechaniczno-Energetyczny

Podania i wnioski - terminy

Sposoby składania podań/wniosków/oświadczeń:
- osobiście w dziekanacie;
- zostawiając je w paczkoporcie ustawionym przed wejściem do Dziekanatu;
- przesyłając pocztą na adres: Dziekanat Wydziału Mechaniczno-Energetycznego Politechniki Wrocławskiej,
  Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław.


SEMESTR LETNI 2023/2024 - terminy składania podań

Termin: do 2.08.2024 r.

Wzór podania  

Termin dostarczenia podania z załącznikami do dziekanatu: do 2.08.2024 r.


1. Przeniesienia w ramach Wydziału/Uczelni

Student drukuje i wypełnia podanie oraz załącznik (zobacz jak prawidłowo wypełnić załącznik).
Student z innego Wydziału do powyższych dokumentów dołącza karty okresowych osiągnięć/karty przebiegu studiów/wypis z indeksu (potwierdzone przez pracownika dziekanatu) oraz karty przedmiotów, które chce uznać do dorobku.

2. Przeniesienia z innej Uczelni:

Student zakłada konto w systemie IRK i wypełnia podanie o przeniesienie na PWr.
We wskazanym wyżej terminie student dostarcza do dziekanatu wydrukowane podanie wraz z załącznikiem (zobacz jak prawidłowo wypełnić załącznik).


Ważne: W przypadku przeniesienia z innego wydziału/innej uczelni należy dołączyć:
  • karty okresowych osiągnięć studenta potwierdzające uzyskane oceny oraz
  • karty przedmiotów.


Uwaga: na wydrukowanym podaniu wymagana jest pisemna zgoda Dziekana Wydziału, z którego student chce się przenieść.

Szczegółowe warunki przeniesienia określa Wewnętrzna procedura postępowania nr 01/D/2020 w sprawie warunków zmiany uczelni, wydziału, kierunku lub formy studiów.

Termin: do 19.07.2024 r.


Podanie należy złożyć w USOSweb zgodnie z podaną tam instrukcją (Dla studentów>Moje studia>Podania>Złóż nowe podanie).

Oryginał podania i załącznika wraz z kartą okresowych osiągnięć studenta i kartami przedmiotów należy dostarczyć do dziekanatu/paczkoportu.

Studenci, którzy wcześniej studiowali na Wydziale Mechaniczno-Energetycznym składają tylko podanie z załącznikiem (tj. propozycją uznania dorobku), ale bez potwierdzenia dorobku i kart przedmiotów.

Zobacz jak wypełnić załącznik! Proszę odpowiednio zmienić dane zaznaczone na żółto.

Termin: do 19.07.2024 r.
    
Podanie można złożyć, gdy wszystkie oceny z poprzedniego etapu są wpisane do indeksu elektronicznego.

Termin dostarczenia podania do dziekanatu: do 19.07.2024 r.

Student drukuje i wypełnia podanie.

Termin dostarczenia dokumentów do dziekanatu: bezpośrednio po zaistnieniu przyczyny

Student drukuje i wypełnia podanie

Do podania należy dołączyć wypełnione przez lekarza orzeczenie lekarskie.

Termin złożenia dokumentów w dziekanacie: bezpośrednio po zaistnieniu przyczyny

Urlopu dla studentki w ciąży udziela się na okres do dnia urodzenia dziecka. Jeżeli koniec urlopu przypada w trakcie semestru, urlop może być, na wniosek studentki, przedłużony do końca semestru.

Wniosek o przyznanie urlopu dla studenta będącego rodzicem winien być złożony w okresie 1 roku od dnia urodzenia dziecka. Urlopu tego udziela się na okres do 1 roku, z tym, że jeżeli koniec urlopu przypada w trakcie semestru, urlop może być, na wniosek studenta, przedłużony do końca semestru.

WAŻNE: Składając podanie o urlop należy przedstawić do wglądu zaświadczenie lekarskie (dot. urlopu dla studentki w ciąży) lub akt urodzenia dziecka (dot. urlopu dla studenta będącego rodzicem). 

Student wypełnia i dostarcza do dziekanatu/paczkoportu jedno z poniższych podań:

Terminy:

  • do 19.07.2024 r.

Prawidłowo wypełnione podanie należy dostarczyć do dziekanatu.

Terminy:

  • do 11.10.2024 r. na studiach stacjonarnych
  • do 12.10.2024 r. na studiach niestacjonarnych

Prawidłowo wypełnione podanie wraz z decyzją prowadzącego należy dostarczyć do dziekanatu.

Szczegółowe warunki eksternistycznej realizacji przedmiotu określa Wewnętrzna procedura postępowania nr 05/D/2018 w sprawie realizacji kursu w trybie eksternistycznym

Terminy:

Podanie można składać nie wcześniej niż po zakończeniu rejestracji i korekt.

Podania złożone po wskazanym terminie będą rozpatrywane negatywnie.

Wnioski o rozłożenie opłaty na raty należy składać nie później niż w terminie 5 dni liczonym od daty naliczenia opłat w systemie USOS.

Wniosek o rozłożenie opłaty na raty (powtarzanie przedmiotów)

Więcej informacji dotyczących opłat znajdziesz tutaj

Terminy:

Złożone podania i wnioski dotyczące opłat obowiązują jedynie w danym semestrze.

Więcej informacji dotyczących opłat znajdziesz tutaj

W przypadku obecnej nadpłaty na indywidualnym koncie studenckim widocznym w systemie USOS student składa w dziekanacie wypełniony wniosek o zwrot nadpłaty.

W przypadku wyboru na promotora prowadzącego z innego wydziału student składa w dziekanacie podanie.

Deklaracja realizacji pracy dyplomowej:

Termin: do 12.07.2024 r. - złożenie deklaracji realizacji pracy dyplomowej na semestr zimowy 2024/2025.

Prawidłowo wypełnioną i podpisaną deklarację realizacji pracy dyplomowej należy dostarczyć do dziekanatu.

Więcej informacji dot. zgłaszania tematów prac dyplomowych w zakładce Tematy prac dyplomowych.

Indywidualna organizacja studiów dotyczy przede wszystkim studentów studiujących w ramach programów międzynarodowych, studentów szczególnie wyróżniających się w nauce, studentek w ciąży/ studentów będących rodzicami oraz studentów z niepełnosprawnością. W zależności od przyczyny ubiegania się o indywidualną organizację studiów, podanie należy złożyć przed rozpoczęciem semestru, którego dotyczy indywidualizacja lub bezpośrednio po zaistnieniu przyczyny.

Wewnętrzna Procedura Postępowania w sprawie warunków indywidualnej organizacji studiów

Załącznik do Wewnętrznej Procedury Postępowania

Wypełniony wniosek o wydanie elektronicznej legitymacji studenckiej/duplikatu elektronicznej legitymacji studenckiej należy dostarczyć do dziekanatu.

Opłata za wydanie elektronicznej legitymacji studenckiej/ duplikatu elektronicznej legitymacji studenckiej jest naliczana po złożeniu w dziekanacie podpisanego wniosku.

Więcej informacji w zakładce Informacje bieżące>Elektroniczna legitymacja studencka i mLegitymacja.

W celu rezygnacji ze studiów student składa do dziekanatu/paczkoportu wypełnione oświadczenie o rezygnacji ze studiów.

Studenci przyjęci na studia od 28.02.2024 r.:

  • osoby, które jeszcze nie złożyły ślubowania w USOS - rezygnują z podjęcia studiów na Wydziale 
  • osoby, które rezygnują po złożeniu ślubowania w USOS - rezygnują ze studiów

Informacje o opłatach w przypadku rezygnacji ze studiów niestacjonarnych - szczegóły

Sposoby składania oświadczeń o rezygnacji wymienione są na górze strony.

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję