Wrocław, 18 listopada 2020 r.
Harmonogram czynności procesu dyplomowania dla studentów ostatniego semestru studiów niestacjonarnych oraz stacjonarnych II stopnia w semestrze zimowym 2020/2021
opracowany na podstawie Regulaminu studiów w Politechnice Wrocławskiej oraz ZW 46/2019 w sprawie procedury weryfikacji prac licencjackich, inżynierskich i magisterskich przez Uczelniany System Antyplagiatowy.
Termin | Czynność |
do 18 grudnia 2020 r. | Student/studentka może dostarczyć do dziekanatu, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub tradycyjnej, informacje do suplementu do dyplomu o swoich szczególnych osiągnięciach (np. nagrody, wyróżnienia, osiągnięcia sportowe lub artystyczne, publikacje, działalność w kole naukowym). Wymagane jest dostarczenie ksero lub skan dokumentów potwierdzających te osiągnięcia. Dokumenty elektroniczne należy przesłać na adres Monika.Godzik@pwr.edu.pl |
do25 stycznia 2021 r. (termin zalecany) |
Student/studentka: • wprowadza przez portal ASAP (Akademicki System Archiwizacji Prac), zgodnie z instrukcją dostępną pod adresem https://asap.pwr.edu.pl, pracę dyplomową wraz z załącznikami, słowami kluczowymi i zwięzłym streszczeniem pracy dyplomowej, wysyłając ją do akceptacji opiekunowi; • zapisuje pisemną pracę dyplomową w pliku/plikach wyłącznie w formacie txt, pdf, doc, docx, odt, rtf; • składa u opiekuna: 1) wydrukowaną pracę dyplomową, 2) pliki z pracą dyplomową i jej załącznikami (na nośniku elektronicznym), 3) wydrukowane i podpisane przez studenta oświadczenia o zgodności wydrukowanej pracy dyplomowej (pkt 1) z tekstami zapisanymi na przekazanym nośniku elektronicznym (pkt 2) oraz z wersją wprowadzoną do systemu antyplagiatowego, a także o samodzielności wykonanej pracy. |
do dwóch dni roboczych od dnia wprowadzenia przez studenta pracy dyplomowej do ASAP (do 27 stycznia 2021 r.) | Opiekun niezwłocznie, w nieprzekraczalnym terminie dwóch dni roboczych od dnia wprowadzenia przez studenta/studentkę pracy dyplomowej do systemu, przesyła ją do analizy za pośrednictwem ASAP, zgodnie z instrukcją dostępną w tym systemie. |
do trzech dni roboczych od dnia zawiadomienia opiekuna przezsystem ASAP o wygenerowaniu raportu z badania antyplagiatowego (do 1 lutego 2021 r.) | Opiekun: • zapoznaje się z raportami z badania antyplagiatowego; • wypełnia w systemie ASAP „Raport ogólny – wnioski”; • drukuje „Raport ogólny JSA” – z zakładki Analiza JSA w systemie ASAP; • drukuje „Raport ogólny – wnioski” – z zakładki Do druku w systemie ASAP – raport o nazwie „Protokół kontroli oryginalności pracy dyplomowej”; • w systemie DYPLOMY wystawia ocenę pracy dyplomowej; |
do 3 lutego 2021 r. (termin zalecany) |
Student/studentka za zgodą opiekuna dostarcza recenzentowi pracę dyplomową w wersji elektronicznej lub wydrukowanej. |
do 5 lutego 2021 r. (termin zalecany) |
Recenzent: • w systemie DYPLOMY wystawia recenzję pracy dyplomowej; • informuje opiekuna niezwłocznie o swojej ocenie pracy dyplomowej; |
do 8 lutego 2021 r. | Opiekun, po zapoznaniu się z oceną pracy dyplomowej recenzenta, wpisuje swoją ocenę kursu „praca dyplomowa” do indeksu elektronicznego, pod warunkiem, że obydwie oceny są pozytywne, także jeśli są różne. |
do 8 lutego 2021 r.
|
Opiekun przekazuje do dziekanatu (zgodnie z ZW 46/2019): Recenzent przekazuje do dziekanatu wydrukowaną i podpisaną recenzję (z oceną) pracy dyplomowej. W szczególnych przypadkach (np. niedyspozycja opiekuna/recenzenta) dopuszcza się możliwość przekazania do dziekanatu kompletu dokumentów przez inną osobę, np. dyplomanta/dyplomantkę. |
15-19 lutego 2021 r. |
Egzaminy dyplomowe. Rekomenduje się realizację egzaminów dyplomowych w formie zdalnej (np. poprzez ZOOM lub MS Teams) – dyplomant łączy się z miejsca zamieszkania, natomiast trzyosobowa komisja egzaminacyjna (każdy ze swoim komputerem) prowadzi egzamin w jednej z sal wydziałowych (np. 107 A-4, 261 A-4), z zachowaniem podwyższonych reżimów sanitarnych (odległości, maseczki, rękawiczki, wietrzenie pomieszczeń). |
Uwaga!
1. Niezłożenie pracy dyplomowej w terminie (z zastrzeżeniem § 23 ust. 17 Regulaminu studiów), stanowi przesłankę do skreślenia z listy studentów, zgodnie z § 19 ust. 1 pkt 3 Regulaminu studiów.
Dr inż. Andrzej Tatarek, prof. uczelni
Prodziekan ds. studenckich
Harmonogram czynności dyplomowania w wersji pdf do pobrania