Od 16.09.2019 do 15.11.2019 uruchomione są trzy nowe Biura Obsługi Studenta URBANCARD.
Aby korzystać z Elektronicznej Legitymacji Studenckiej jako nośnika elektronicznych biletów okresowych wrocławskiej komunikacji miejskiej, należy aktywować ją w systemie URBANCARD.
W Biurach Obsługi Studenta można załatwić wszystkie formalności związane z aktywacją funkcji URBANCARD na Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (ELS). W tym celu należy wypełnić i złożyć w jednym z Biur Obsługi wniosek o aktywację ELS.
Biura Obsługi Studenta są zlokalizowane:
• Przy ul. Bujwida 25 (łącznik pomiędzy akademikami KREDKA i OŁÓWEK)
• Przy Placu Grunwaldzkim 24 (budynek Melioracji C2 na terenie Uniwersytetu Przyrodniczego)
• Przy Placu Grunwaldzkim 11 Budynek D-21 (BIBLIOTECH na ternie Politechniki Wrocławskiej, wejście A)
Biura są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-17:00
Dodatkowo aktywacji ELS będzie można dokonać również w BOK URBANCARD przy: ul. Racławickiej 2-4 (skrzyżowanie ul. Hallera i ul. Powstańców Śląskich), ul. Ładnej 1c (300m za Pasażem Grunwaldzkim), przy ul. Grabiszyńskiej 9 oraz w Biurze przy ul. Prusa 75-79.
Więcej informacji na stronie: https://www.urbancard.pl/uwaga-studenci-aktywacja-els