Komisja Wydziałowa ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza możliwość składania wniosków w terminie do 19 czerwca 2020 r. do godziny 12.00.
Ze względu na nadzwyczajny tryb pracy Uczelni (ZW 23/2020 z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID-19 wśród członków społeczności Politechniki Wrocławskiej), wnioski należy składać tylko w wersji elektronicznej - przesłane na adres e-mail: kfds.w9@pwr.edu.pl
Formularze wniosków są dostępne pod adresem:
https://samorzad.pwr.edu.pl/dzialalnosc/finansowanie-dzialalnosci-studenckiej/dokumenty-i-wzory-wnioskow
Proszę tytułować e-mail zgodnie z numerem wniosku wpisanym w „Zeszyt Wniosków”:
nr wniosku/W09/rok/kod wniosku/podmiot wnioskujący
Rejestr wniosków prowadzi pani mgr Ewa Żuk. Proszę kontaktować się przez e-mail: ewa.zuk@pwr.edu.pl
Uwaga! Osoba składająca wniosek w wersji elektronicznej jest zobowiązana dostarczyć wersję papierową, niezwłocznie po odwołaniu przez JM Rektora zawieszenia zajęć i powrocie do normalnego trybu pracy Uczelni. Wnioski należy składać w pok. 109/A-4.
Przewodniczący Komisji Wydziałowej ds. Finansowania Działalności Studenckiej
dr inż. Andrzej Tatarek, Prodziekan ds. studenckich
Komisja Wydziałowa ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza możliwość składania wniosków w terminie do 15 maja 2020 r. do godziny 12.00.
Ze względu na nadzwyczajny tryb pracy Uczelni (ZW 23/2020 z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID-19 wśród członków społeczności Politechniki Wrocławskiej), wnioski należy składać tylko w wersji elektronicznej - przesłane na adres e-mail: kfds.w9@pwr.edu.pl
Formularze wniosków są dostępne pod adresem:
https://samorzad.pwr.edu.pl/dzialalnosc/finansowanie-dzialalnosci-studenckiej/dokumenty-i-wzory-wnioskow
Proszę tytułować e-mail zgodnie z numerem wniosku wpisanym w „Zeszyt Wniosków”:
nr wniosku/W09/rok/kod wniosku/podmiot wnioskujący
Rejestr wniosków prowadzi pani mgr Ewa Żuk. Proszę kontaktować się przez e-mail: ewa.zuk@pwr.edu.pl
Uwaga! Osoba składająca wniosek w wersji elektronicznej jest zobowiązana dostarczyć wersję papierową, niezwłocznie po odwołaniu przez JM Rektora zawieszenia zajęć i powrocie do normalnego trybu pracy Uczelni. Wnioski należy składać w pok. 109/A-4.
Przewodniczący Komisji Wydziałowej ds. Finansowania Działalności Studenckiej
dr inż. Andrzej Tatarek, Prodziekan ds. studenckich
Komisja Wydziałowa ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza możliwość składania wniosków budżetowych B oraz wniosków o dofinansowanie projektów studenckich K, w terminie do 9 kwietnia 2020 r. do godziny 12.00.
Ze względu na nadzwyczajny tryb pracy Uczelni (ZW 23/2020 z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID-19 wśród członków społeczności Politechniki Wrocławskiej), wnioski należy składać tylko w wersji elektronicznej - przesłane na adres e-mail: kfds.w9@pwr.edu.pl
Formularze wniosków są dostępne pod adresem:
https://samorzad.pwr.edu.pl/dzialalnosc/finansowanie-dzialalnosci-studenckiej/dokumenty-i-wzory-wnioskow
Proszę tytułować e-mail zgodnie z numerem wniosku wpisanym w „Zeszyt Wniosków”:
nr wniosku/W09/rok/kod wniosku/podmiot wnioskujący
Rejestr wniosków prowadzi pani mgr Ewa Żuk. Proszę kontaktować się przez e-mail: ewa.zuk@pwr.edu.pl
Uwaga! Osoba składająca wniosek w wersji elektronicznej jest zobowiązana dostarczyć wersję papierową, niezwłocznie po odwołaniu przez JM Rektora zawieszenia zajęć i powrocie do normalnego trybu pracy Uczelni. Wnioski należy składać w pok. 109/A-4.
Przewodniczący Komisji Wydziałowej ds. Finansowania Działalności Studenckiej
dr inż. Andrzej Tatarek, Prodziekan ds. studenckich