Wydział Mechaniczno-Energetyczny

Kadencja 2020

Komisja Wydziałowa ds. Finansowania Działalności Studenckiej

W oparciu o „Porozumienie w sprawie finansowania działalności studentów i doktorantów w Politechnice Wrocławskiej” zawarte w dniu 7 lutego 2020 r., Dziekan Wydziału Mechaniczno-Energetycznego powołał w dniu 10.03.2020 r. Wydziałową Komisję ds. Finansowania Działalności Studenckiej, w następującym składzie:

  • dr inż. Andrzej Tatarek – Prodziekan ds. studenckich – przewodniczący
  • mgr Ewa Żuk – przedstawiciel Zespołu Asystentów ds. Finansowych na Wydziale
  • dr inż. Wiesław Wędrychowicz – opiekun studenckiego koła naukowego na Wydziale
  • mgr inż. Andrzej Nowak – przedstawiciel doktorantów na Wydziale
  • Jarosław Skrzypiec – przedstawiciel Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego
  • Kamil Gołdyn – przedstawiciel Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego – wiceprzewodniczący
  • Weronika Laskowska – przedstawiciel studenckiego koła naukowego na Wydziale

W związku z Zarządzeniem Wewnętrznym 23/2020 z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID-19 wśród członków społeczności Politechniki Wrocławskiej, decyzją Przewodniczącego KW ds. FDS pierwsze posiedzenie zostanie zorganizowane w kwietniu 2020 r.

Zapraszamy na trzecie posiedzenie

Uprzejmie informuję, że drugie posiedzenie Komisji Wydziałowej ds. Finansowania Działalności Studenckiej odbędzie się w dniu 24 czerwca 2020 r. o godzinie 12:00 w sali 103/A-4. Jeśli okoliczności nie pozwolą na bezpośrednie spotkanie, to posiedzenie odbędzie się zdalnie z wykorzystaniem narzędzi rekomendowanych przez Uczelnię.

Przewodniczący Komisji Wydziałowej ds. Finansowania Działalności Studenckiej
dr inż. Andrzej Tatarek, Prodziekan ds. studenckich


Zapraszamy na drugie posiedzenie

Uprzejmie informuję, że drugie posiedzenie Komisji Wydziałowej ds. Finansowania Działalności Studenckiej odbędzie się w dniu 20 maja 2020 r. o godzinie 12:00 w sali 103/A-4. Jeśli okoliczności nie pozwolą na bezpośrednie spotkanie, to posiedzenie odbędzie się zdalnie z wykorzystaniem narzędzi rekomendowanych przez Uczelnię.

 
Przewodniczący Komisji Wydziałowej ds. Finansowania Działalności Studenckiej
dr inż. Andrzej Tatarek, Prodziekan ds. studenckich


 

Uprzejmie informuję, że pierwsze posiedzenie Komisji Wydziałowej ds. Finansowania Działalności Studenckiej odbędzie się w dniu 15 kwietnia 2020 r. o godzinie 12:00 w sali 103/A-4. Jeśli okoliczności nie pozwolą na bezpośrednie spotkanie, to posiedzenie odbędzie się zdalnie z wykorzystaniem narzędzi rekomendowanych przez Uczelnię.

Przewodniczący Komisji Wydziałowej ds. Finansowania Działalności Studenckiej
dr inż. Andrzej Tatarek, Prodziekan ds. studenckich

 

Komisja Wydziałowa ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza możliwość składania wniosków w terminie do 19 czerwca 2020 r. do godziny 12.00.

Ze względu na nadzwyczajny tryb pracy Uczelni (ZW 23/2020 z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID-19 wśród członków społeczności Politechniki Wrocławskiej), wnioski należy składać tylko w wersji elektronicznej - przesłane na adres e-mail: kfds.w9@pwr.edu.pl 

Formularze wniosków są dostępne pod adresem:
https://samorzad.pwr.edu.pl/dzialalnosc/finansowanie-dzialalnosci-studenckiej/dokumenty-i-wzory-wnioskow 

Proszę tytułować e-mail zgodnie z numerem wniosku wpisanym w „Zeszyt Wniosków”:
nr wniosku/W09/rok/kod wniosku/podmiot wnioskujący
Rejestr wniosków prowadzi pani mgr Ewa Żuk. Proszę kontaktować się przez e-mail: ewa.zuk@pwr.edu.pl 

Uwaga! Osoba składająca wniosek w wersji elektronicznej jest zobowiązana dostarczyć wersję papierową, niezwłocznie po odwołaniu przez JM Rektora zawieszenia zajęć i powrocie do normalnego trybu pracy Uczelni. Wnioski należy składać w pok. 109/A-4.

Przewodniczący Komisji Wydziałowej ds. Finansowania Działalności Studenckiej
dr inż. Andrzej Tatarek, Prodziekan ds. studenckich


Komisja Wydziałowa ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza możliwość składania wniosków w terminie do 15 maja 2020 r. do godziny 12.00.

Ze względu na nadzwyczajny tryb pracy Uczelni (ZW 23/2020 z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID-19 wśród członków społeczności Politechniki Wrocławskiej), wnioski należy składać tylko w wersji elektronicznej - przesłane na adres e-mail: kfds.w9@pwr.edu.pl

Formularze wniosków są dostępne pod adresem:
https://samorzad.pwr.edu.pl/dzialalnosc/finansowanie-dzialalnosci-studenckiej/dokumenty-i-wzory-wnioskow

Proszę tytułować e-mail zgodnie z numerem wniosku wpisanym w „Zeszyt Wniosków”:
nr wniosku/W09/rok/kod wniosku/podmiot wnioskujący
Rejestr wniosków prowadzi pani mgr Ewa Żuk. Proszę kontaktować się przez e-mail: ewa.zuk@pwr.edu.pl

Uwaga! Osoba składająca wniosek w wersji elektronicznej jest zobowiązana dostarczyć wersję papierową, niezwłocznie po odwołaniu przez JM Rektora zawieszenia zajęć i powrocie do normalnego trybu pracy Uczelni. Wnioski należy składać w pok. 109/A-4.

Przewodniczący Komisji Wydziałowej ds. Finansowania Działalności Studenckiej
dr inż. Andrzej Tatarek, Prodziekan ds. studenckich


Komisja Wydziałowa ds. Finansowania Działalności Studenckiej ogłasza możliwość składania wniosków budżetowych B oraz wniosków o dofinansowanie projektów studenckich K, w terminie do 9 kwietnia 2020 r. do godziny 12.00.

Ze względu na nadzwyczajny tryb pracy Uczelni (ZW 23/2020 z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID-19 wśród członków społeczności Politechniki Wrocławskiej), wnioski należy składać tylko w wersji elektronicznej - przesłane na adres e-mail: kfds.w9@pwr.edu.pl 

Formularze wniosków są dostępne pod adresem:
https://samorzad.pwr.edu.pl/dzialalnosc/finansowanie-dzialalnosci-studenckiej/dokumenty-i-wzory-wnioskow 

Proszę tytułować e-mail zgodnie z numerem wniosku wpisanym w „Zeszyt Wniosków”:
nr wniosku/W09/rok/kod wniosku/podmiot wnioskujący

Rejestr wniosków prowadzi pani mgr Ewa Żuk. Proszę kontaktować się przez e-mail: ewa.zuk@pwr.edu.pl 

Uwaga! Osoba składająca wniosek w wersji elektronicznej jest zobowiązana dostarczyć wersję papierową, niezwłocznie po odwołaniu przez JM Rektora zawieszenia zajęć i powrocie do normalnego trybu pracy Uczelni. Wnioski należy składać w pok. 109/A-4.

Przewodniczący Komisji Wydziałowej ds. Finansowania Działalności Studenckiej
dr inż. Andrzej Tatarek, Prodziekan ds. studenckich

Informujemy, że w dniu 20 maja 2020 roku Wydziałowa Komisja ds. Finansowania Działalności Studenckiej rozstrzygnęła konkurs na wnioski konkursowe K.

Dofinansowanie działalności uzyskały następujące podmioty:

nr wniosku typ wniosku wnioskujący nazwa działania wnioskowana kwota przyznana kwota
5/W9/2020 K PWr Solar Boat Team Solaris I / Solaris II 6210,64  6210,64


Informujemy, że w dniu 22 kwietnia 2020 roku Wydziałowa Komisja ds. Finansowania Działalności Studenckiej rozstrzygnęła konkurs na wnioski konkursowe K i B.

Dofinansowanie działalności uzyskały następujące podmioty:

nr wniosku typ wniosku wnioskujący nazwa działania wnioskowana kwota przyznana kwota
1/W9/2020 K PWr Solar Boat Team Solaris I 20 490,00 11 490,00
2/W9/2020 B PWr Solar Boat Team Budżetowy 4 000,00 3 000,00
3/W9/2020 K SKN Płomień Panel dyskusyjny 1 948,68 1 948,68
4/W9/2020 B SKN Płomień Budżetowy 1 200,00 1 200,00
Politechnika Wrocławska © 2025

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję